Tools
Register

Βρίσκεστε εδώ: Αρχική » Βιογραφικό
Σάββατο, 21 Οκτ 2017

Βιογραφικό

E-mail Εκτύπωση PDF

 gkoutromanos

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

 

Σπουδές:

Με υποτροφίες/χρηματικές ενισχύσεις από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, το A. G. Leventis Foundation, το Ιαπωνικό Ίδρυμα Sasakawa, το πρόγραμμα SOCRATES - ERASMUS της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από τον Principal του King’s College London του Πανεπιστημίου του Λονδίνου υλοποίησα τις ακόλουθες σπουδές:

i. Μεταδιδακτορικό στα "Ψηφιακά Παιχνίδια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση" στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής).

ii. Ph.D. in Information Communication Technology in Education,  University of London (Kings’ College London, Department of Education and Professional Studies, School of Social Science and Public Policy).

iii. Διδακτορικό Δίπλωμα στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής).

iv. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης «Πληροφορική στην Εκπαίδευση» από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής).

v. Μεταπτυχιακές σπουδές στην Πληροφορική στην Εκπαίδευση στο King’s College London, του Πανεπιστημίου του Λονδίνου με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «SOCRATES-ERASMUS» στο πλαίσιο του ανωτέρου μεταπτυχιακού. Εγγραφή, εξάμηνη παρακολούθηση και ολοκλήρωση των ακαδημαϊκών υποχρεώσεων δύο μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών: Postgraduate Certificate Education in Information Technology (P.G.C.E. in I.T.) και M.A. Computers in Education.

vi. Πτυχίο στις «Επιστήμες της Αγωγής» από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Αυτοδύναμο διδακτικό έργο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (10 έτη) :

1. Σχολή Επιστημών Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών:

-Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Διδασκαλία των μαθημάτων "Εφαρμογές Η/Υ στην Εκπαίδευση", "Χρήση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για διδακτικούς σκοπούς", "Θεωρητικές προσεγγίσεις της μάθησης & της ανάπτυξης με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του υπολογιστή" και "Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού", "Μάθηση βασισμένη στο εκπαιδευτικό ψηφιακό παιχνίδι", "Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη διδασκαλία των Μαθηματικών", "Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση", "Εφαρμογές Ψηφιακής Τεχνολογίας στη διοίκηση υπηρεσιών διοικητική υποστήριξης της ανώτατης εκπαίδευσης", "Αξιολόγηση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία και τη μάθηση".

-Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Αυτοδύναμη διδασκαλία (ως εντεταλμένος λέκτορας με βάσει το Π.Δ. 407/80) των προπτυχιακών μαθημάτων «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση», «Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού» και «Δημιουργικές εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση».

-Διδασκαλία των μαθημάτων «Πληροφορική στην Εκπαίδευση» και «Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας με στοιχεία περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής» (με τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS v. 12) στο πρόγραμμα «Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή Αναβάθμιση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» (εξομοίωση).

 2. Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας

-Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Διδασκαλία των μαθημάτων "Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και ψηφιακές βιβλιοθήκες" στη κατεύθυνση "Διοίκηση και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων" του ΠΜΣ "Εκπαίδευση και Πολιτισμός".

3. Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος & Νέων Τεχνολογιών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (νυν Πανεπιστήμιο Πατρών).

-Αυτοδύναμη διδασκαλία (ως εντεταλμένος λέκτορας με βάσει το Π.Δ. 407/80) των μαθημάτων «Διδακτική της Πληροφορικής», «Ψηφιακή επεξεργασία περιεχομένου Ι» και «Εκπαιδευτικό λογισμικό με εφαρμογές στον Πολιτισμό».

-Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών: Διδασκαλία της ενότητας "Επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση".

4. Μαθηματικό Τμήμα, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

-Αυτοδύναμη διδασκαλία (ως εντεταλμένος λέκτορας με βάσει το Π.Δ. 407/80) του μαθήματος «Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση».

5. Μαράσλειο Διδασκαλείο, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

-Διδασκαλία των μαθημάτων «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» και «Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού».

6. Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία, ΤΕΙ Μεσολογγίου.

-Αυτοδύναμη διδασκαλία (ως επιστημονικός συνεργάτης με πλήρη προσόντα) των μαθημάτων «Διδακτική της Πληροφορικής» και «Πληροφορική και Κοινωνία».

7. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

-Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών: Διδασκαλία της ενότητας "Επαυξημένη πραγματικότητα στην εκπαίδευση: Από τη θεωρία στην πράξη".

 

Δημοσιεύσεις-προγράμματα:

-Συμμετοχή σε 15 ερευνητικά, επιμορφωτικά και εκπαιδευτικά προγράμματα αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εκπαίδευση και κριτής σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια.

-60 εργασίες σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων οι οποίες αναφέρονται στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.

 

Επιστημονικά ενδιαφέροντα:

-Η εισαγωγή και η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση.

-Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού.

-Ελεύθερο Λογισμικό και Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα στην εκπαίδευση.

-Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης στις ΤΠΕ.

-Ενσωμάτωση των ψηφιακών παιχνιδιών σε άτυπα και τυπικά περιβάλλοντα μάθησης.

-Η χρήση των συσκευών κινητής τεχνολογίας στην εκπαίδευση.

-Αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στη διδασκαλία και μάθηση.

-Μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι.

 

 (Τελευταία ενημέρωση: 2016)books

Διερεύνηση χρήσης ψηφιακών παιχνιδιών από μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.